بهترین دکتر بواسیر یا هموروئید
نوشته شده توسط : shafagh

متخصصان گوارش می توانند هموروئیدهای شدیدتری را که به اقدامات محافظه کارانه پاسخ نمی دهند، درمان کنند. آن‌ها می‌توانند روش‌های کم تهاجمی مانند باندینگ هموروئید و اسکلروتراپی را انجام دهند. بواسیر اغلب باعث خونریزی مقعدی بدون درد می شود که نشانه سرطان روده بزرگ است.

اگر علائم هموروئید دارید، با یک دکتر هموروئید قرار ملاقات بگذارید. در صورت نیاز، ارائه دهنده شما ممکن است شما را به یک یا چند متخصص برای ارزیابی و درمان ارجاع دهد. اینها ممکن است شامل یک پزشک متخصص در سیستم گوارش، به نام متخصص گوارش، یا جراح روده بزرگ و رکتوم باشد.

دکتر بواسیر کیست؟

با این حال، پروکتولوژیست یا جراح کولورکتال یک پزشک متخصص است که در شاخه پزشکی آموزش دیده و با ساختار و بیماری های مقعد، رکتوم و کولون سیگموئید (پروکتولوژی) سروکار دارد. بنابراین، متخصص پروکتولوژیست می تواند هموروئید را تشخیص داده و درمان کند.

اگر مشکوک هستید که به بواسیر مبتلا هستید، زیرا هنگام پاک کردن خون، خون پیدا کردید، یا مقعدتان احساس درد کرد، برای آرامش خاطر به متخصص گوارش مراجعه کنید. تشخیص هموروئید ممکن است خجالت‌آور باشد، اما نسبت به شرایط جدی‌تر مرتبط با خونریزی مقعد، مانند سرطان مقعد، بسیار ارجح است.

cliniczarei.com





:: برچسب‌ها: دکتر بواسیر , دکتر هموروئید ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: